مسکن یوسف آباد

مسکن و املاک یوسف آباد

مسکن یوسف آباد

مسکن و املاک یوسف آباد

قیمت مسکن و آپارتمان در یوسف آباد

یوسف‌آباد یکی از محله‌های گران قیمت تهران به حساب می‌آید که از شمال به اتوبان همت، از جنوب به خیابان فاطمی، از شرق به ولیعصر و از غرب به کردستان محدود می‌شود.

بر اساس مشاهدات میدانی، گران‌ترین آپارتمان در این محله، واقع در خیابان بیست‌ونهم با قیمت سه میلیارد و 120 میلیون تومان و ارزان‌ترین آن 200 میلیون تومان در میدان سلماس است.
  
با بررسی‌های انجام شده در منطقه یوسف آباد تهران، قیمت مسکن در نقاط مختلف این منطقه گردآوری شده است. برای اطلاع از قیمت مسکن در یوسف آباد به این گزارش اقتصاد نیوز مراجعه کنید.

منطقه یوسف‌آباد، خیابان ‌بندی ‌های مختلفی دارد که قیمت آپارتمان در هر یک از این خیابان‌ها متفاوت است. میانگین قیمت هر متر مربع منزل مسکونی نوساز در خیابان ابن سینا، 11 میلیون تومان، خیابان مستوفی 10 میلیون تومان، جهان‌آرا 7 میلیون و 200 هزار تومان، مدبر 8 میلیون و 500 هزار تومان و خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی (یوسف آباد) 8 میلیون و 500 هزار تومان است.

هم‌چنین می‌توانید میانگین قیمت‌ هر یک از خیابان‌های مذکور را با توجه به سال ساخت شان، در لینک بالا مشاهده کنید. البته با توجه به موقعیت جغرافیایی، هر چه به سمت شمال حرکت کنیم بر قیمت‌ها افزوده و هر چه به جنوب نزدیک شویم از قیمت‌ها کاسته می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.